ՓՆՏՐԵԼ
Գլխավոր էջ   Որոնում   Կոնտակտներ
Գլխավոր էջ Արխիվ Մեր մասին Բաժանորդագրություն Գովազդ Կոնտակտներ
     
#3-4 (211-212) / -Հունվար 2018
 
Anush SHAHVERDYAN
METHODS OF EVALUATION OF ADVERTISING EFFECTIVENESS

Keywords: economic effectiveness of advertising, communication effectiveness, advertising campaign, advertising budget, advertising costs.
Many companies get profit through advertising of their products and services. Consequently, as advertising is an essential component of marketing strategy, it is necessary to evaluate its effectiveness. The evaluation of advertising effectiveness requires the use of certain methods, thanks to which the advertising budget will be properly distributed and the costs will be optimal.

METHODS OF EVALUATION OF ADVERTISING EFFECTIVENESS  Վճարել 369 ՀՀ դրամ եւ ներբեռնել հոդվածը “PDF” ֆորմատով
© 2000-2018 ԱՐՏԱՏՊԵԼԻՍ ՀՂԵԼ` «ՖԻՆԱՆՍՆԵՐ ԵՎ ԷԿՈՆՈՄԻԿԱ» ՀԱՆԴԵՍ