ՓՆՏՐԵԼ
Գլխավոր էջ   Որոնում   Կոնտակտներ
Գլխավոր էջ Արխիվ Մեր մասին Բաժանորդագրություն Գովազդ Կոնտակտներ
     
#3-4 (211-212) / -Հունվար 2018
 
Narine BARSEGHYAN
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN JAPANESE ENTERPRISES

Keywords: corporate social responsibility, system of values, business culture, cash incentives, corporate strategy
The article touches upon some observations on corporate social responsibility in Japanese enterprises. Corporate social responsibility is a philosophy, way of life, which is the main idea of most Japanese companies. Advocacy in that philosophical concept becomes as a significant direction and priority as profit production and consumer demand satisfaction.

CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN JAPANESE ENTERPRISES  Վճարել 369 ՀՀ դրամ եւ ներբեռնել հոդվածը “PDF” ֆորմատով
© 2000-2018 ԱՐՏԱՏՊԵԼԻՍ ՀՂԵԼ` «ՖԻՆԱՆՍՆԵՐ ԵՎ ԷԿՈՆՈՄԻԿԱ» ՀԱՆԴԵՍ