ՓՆՏՐԵԼ
Գլխավոր էջ   Որոնում   Կոնտակտներ
Գլխավոր էջ Արխիվ Մեր մասին Բաժանորդագրություն Գովազդ Կոնտակտներ
     
#11-12 (207-208) / -Հունվար 2017
 
Ani MANUKYAN
OPPORTUNITIES OF INCREASING THE EFFECTIVENESS OF THE ORGANIZATION THROUGH THE USE OF NEUROMARKETING

Keywords: neuroeconomics, neuromarketing, emotions, motivation structures.
The article discusses the subject of studying neuromarketing, the dependence of people's behavior on the emotional processes that occur in different parts of the brain. Based on these studies, the importance of neuromarketing appears both in the life of consumers and in matters of increasing the effectiveness of the organization.

OPPORTUNITIES OF INCREASING THE EFFECTIVENESS OF THE ORGANIZATION THROUGH THE USE OF NEUROMARKETING  Վճարել 369 ՀՀ դրամ եւ ներբեռնել հոդվածը “PDF” ֆորմատով
© 2000-2018 ԱՐՏԱՏՊԵԼԻՍ ՀՂԵԼ` «ՖԻՆԱՆՍՆԵՐ ԵՎ ԷԿՈՆՈՄԻԿԱ» ՀԱՆԴԵՍ