ՓՆՏՐԵԼ
Գլխավոր էջ   Որոնում   Կոնտակտներ
Գլխավոր էջ Արխիվ Մեր մասին Բաժանորդագրություն Գովազդ Կոնտակտներ
     
#11-12 (207-208) / -Հունվար 2017
 
Ani MANUKYAN
NEUROMARKETING APPROACHES TO CONSUMER RECOGNITION AND BRAND CREATION

Keywords: neuromarketing, senses, associations, sensory brending.
The article discusses neuromarketing factors affecting consumer behavior, increasing marketing impacts through senses, as well as issues of their effective application. As a result of neuromarketing application analysis it has become clear that sensual branding is not yet fully implemented. Ways to increase the effectiveness of neuromarketing have been proposed.

NEUROMARKETING APPROACHES TO CONSUMER RECOGNITION AND BRAND CREATION  Վճարել 369 ՀՀ դրամ եւ ներբեռնել հոդվածը “PDF” ֆորմատով
© 2000-2018 ԱՐՏԱՏՊԵԼԻՍ ՀՂԵԼ` «ՖԻՆԱՆՍՆԵՐ ԵՎ ԷԿՈՆՈՄԻԿԱ» ՀԱՆԴԵՍ